DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Za nákupy do Německa - Drážďany (9.1.2014)


Po delší odmlce jsme vyrazili do Německa a hned do víru povánočních výprodejů. Cesta byla celkem děsivá, ale jak už to bývá v Německu bylo opět lépe. Takže v ČR mlhy s deštěm a za hranicemi suché silnice a sluníčko. Odpoledne jsem už běhala jen ve svetru - takovéhle počasí v lednu je sen! Ale zpět k výprodejům, ty Vás asi zajímají především :-)

Prager Strasse


Jako správný zmatkař jsem si zapomněla doma iphone (kterým fotím veškeré fotografie v tomto blogu), takže jsem si musela půjčovat telefon od přítele a upřímně on nerad půjčuje svého mazlíka, takže fotek je pomálu ... 

První zastávka byla jako vždy na Prager strasse. Pokud máte tu možnost, jezděte sem ve všední den, byly zde úplně prázdné obchody ... Slevy se pohybovaly do 60% ale nejčastěji bylo k vidění cca -40%. Minulý rok jsme zde byly až 18. a bylo to znát - výběr byl menší ale ceny znatelně nižší .. 

Nejvíce mne mrzí asi mé zaváhání ve VeroModa - utekla mi zde péřovka za 15e. Neměla jsem moc nakupovací - je to strašný si to přiznat, ale moje šatna praská ve švech. Takže můj nákup byl úplně minimální narozdíl od přítele. Paradoxně potřebuji boty a tak jsem vybírala, až jsem přebrala a nemám žádné :-€ (polokozačky z kůže jsem zde viděla cca od 40e do 100e). 

ponožky a podkolenky pro mne a dárek pro Natty

Oběhly jsme naše oblíbené obchody a protože jsem moc nezdržovala zbyl nám čas i na okouknutí AltmarkGalerie. 

Altmark Galerie

A pořád si stojím za tím, že tohle je pro nás ztráta času. Těch obchodů je tam tak strašně moc, že se to za dopoledne oběhnout nedá a na první pohled nás nic nezaujalo ... 

Apple Store
Teda až na apple store. To je taková naše hračkárna :-) a musím uznat, že vypadá mnohem lépe než ty v Praze. Vybrali jsme si asi naše budoucí pouzdra, tedy pokud do další návštěvy nenarazíme na lepší :-) ...

obaly na iphone

Oběd jsme si daly opět v Karlstattu a nevím co se tam stalo, ale dost se pohoršili. Zachránilo to akorát smoothie z melounu, manga a pomerače. Vypadá to, že pokud to příště bude stejné, musíme si najít jiný lunchpoint.

smoothie

Další zastávkou byl ElbePark, kde jsem poprvé navštívila ikeu. Bohužel fotografii nemám ani jednu, ale moc se mi tam líbily designy jednotlivých místností (snad příště nafotím). Německá ikea je odvážnější a má i větší výběr. Protože znám Pražské pobočky a jejich sortiment téměř nazpaměť, všimla jsem si zde několika novinek i produktů, které jsou u nás neznámé nebo už vyřazené z prodeje.. Jediné čím ji česká trumfne je oddělení zlevněného zboží. Zde je to jen krátká ulička a věcí je zde opravdu poskrovnu ...

Colloseum v Elbe Park
V samotném ElbePark pak pokračují slevy - cca do 40%. Výběr je menší a podle mne obchodníci ještě vyčkávají - např. minulý rok jsem v Colloseum kupovala domácí bufy za 3e a letos je jejich cena ještě na 15e. 

tunika z Collosea

Co mne v tomto obchodě praštilo do očí byla krajková tunika. S kamarádkou jsme se ji chystaly kupovat přes ebay a tady si visela s cenovkou 15e! Na fotce vypadá nádherně, že? No a to je asi tak to jediné pozitivum, které zmíním. Nejen že vel. S odpovídá tak L, ale je z velmi nesympatického, tuhého a nepříjemného silonu, který divně trčí a na holé kůži škrábe. Za mne zklamání, protože je opravdu nádherná ... a nenositelná.

můj nákup - sýry

V potravinách bohužel slevy neprobíhaly :-) ale pokud už jste měli to štěstí porovnat kvalitu z Německa s kvalitou českých potravin, tak tento fakt rádi přejdete. Cenově je to zhruba porovnatelné (když býval starý kurz tak dokonce levnější). 

Smoothie cca 25Kč/ks -kupuji poprvé na vyzkoušení

Fotila jsem především moje oblíbené potraviny a ty, které si u nás nekoupíte (což je velká škoda).

másla a sýry (cestou se trošku pomačkaly)

čokolády a drobnosti k mlsání

sušené ovoce

ořechy

čokolády a sušenky

ovesné kaše (pokud sledujete můj blog přes facebook nebo instagram tak je znáte z mých snídaní)

kakao - bezkonkurenční chuť

Pokaždé když tyhle dobroty jím chci vám nafotit porovnání, protože to není jen o chuti, ale rozdíl jde vidět i pouhým okem. Ale mizí to takovou rychlostí ... Doufám že stihnu alespoň čokolády :-)


Drogerii jsem si nechala nakonec a byla to chyba. Už na mne padala únava a na pátraní po novinkách nebyla energie. Ale zaujaly mne laky. Obzvláště od lorealu .. Skvělé pastely! 



A nakonec Essence. U nás na tuto novinku teprve čekáme..


To je z mých nákupů vše, s Markétou plánujeme ještě v brzké době výlet do Drážďan vlakem. Dvě ženské budou mít celý den jen na Prager Strasse ... to bude výzva :-))

... FOLLOW ME ...

Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

1 komentářů :

  1. Ta tunika je fakt nádherná, škoda, že materiál za nic nestál :(..

    Já jsem byla v Drážďanech a nekoupila jsem si z oblečení vůbec nic :((

    Z povánočních slev zatím jen toto: http://sororessa.blogspot.cz/2014/01/povanocni-new-in.html

    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk