DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Sephora atomizer - flakon na parfém


Nosit parfém v kabelce je praktická věc, do té doby, než se skleněný flakón rozbije a místo činu efektně voní a voní a tuhle katastrofu Vám bude připomínat zatraceně dlouho. No poučila jsem se a když jsem v sephoře narazila na atomizer, bylo rozhodnuto i o Vánočních dárcích, pro mé nejbližší.






V době, kdy jsem byla na nákupech, probíhala akce 2+1 na sephora produkty.  Na of. web stránkách je cena 16$ a na pobočce byl 1 ks k prodeji za 270,- Kč. K výběru byly 3 barvy - stříbrná, růžová a černá s hvězdami (na web. stránkách zase naleznete pouze barvu ve stříbrné a modré, ale evidentně až na stříbrnou se barvy atomizéru mění s ročním obdobím). Na pobočce máte navíc v ceně naplnění libovolným parfémem (opravdu mi je naplnily až po okraj) a tímto jsem si i vyzkoušela, že i zcela naplněný nikde neteče..




Tento flakónek je celkem bytelný (už mi několikrát při mé roztržitosti spadl na zem - zatím bez újmy). Velikost je velmi příjemná - 8,5 cm x 2 cm a schováte ho pohodlně do dlaně. Co se týče konstrukce, tak flakónek má z jedné strany zacvakávací víčko - pod ním se skrývá rozprašovač a z druhé strany je víčko šroubovací - zde se nachází plnící náhubek. Náhubek je z ohebného silikonu, který by měl být vhodný pro všechny typy lahviček parfémů. Lze tedy vůni odstříkat nebo i přelít. Jediný nešvar, na který jsem zatím narazila je, že pokud odstříkáváte parfém příliš rychle, vznikne v náhubku vzduchová bublina a to vyvolává pocit, že je flakón naplněný - jednoduše řečeno začne přetékat. Asi na to existuje gryf, nebo jako vždy jsem moc hrrr.. Naplněný flakón by měl vydržet na cca 55 stříknutí, což zhruba potvrzuji. 

Celkově jsem s touhle věcičkou spokojená, pod stromečkem udělal radost i v rodině a hlavně ... moje kabelka už je v suchu a přiznávám, že jej někdy strčím i do kapsy :-) Trošku jsem zvědavá na další doplnění, jelikož měním vůně, tak se bude muset vypláchnout alkoholem, nechat odležet a vypláchnout horkou vodou .. no trošku alchymie, ale snad se podaří. Přinejhorším si pořídím další, v tomto případě se jiná barevnost bude hodit, abych poznala co v kterém mám :-)


Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

3 komentářů :

  1. A co s ním dál? Když v něm dojde vůně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na jedno použití :-) lze doplnit dál stejnou vůní nebo ho vypláchnout alkoholem a teplou vodou a zkusit vůni jinou ...

      Vymazat
    2. Jojo to jsem pochopila :) Ale to si budu přelévat sama doma? To buď půlku vycmrndám a nebo parfém ani neotevřu :D Jen se ptám z praktického hlediska, protože také uvažuji o jeho koupi :)

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk