DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

dárek pro Vás - univerzální diář

Tento rok byl pro mne plný zlomových okamžiků, s jejichž organizací mi pomáhal diář, který jsem si vyrobila na míru, přesně podle mých potřeb. Nosím v tašce svázaný výtisk na cca 3-4 měsíce a podle potřeby doplňuji, vyměňuji a dotiskuji. Sleduji v něm pitný i stravovací režim a pro potřeby blogu jsem si udělala měsíční a týdenní přehledy, kam si zapisuji témata článků a nápady, ale i normální povinnosti, které mi škola a život přinese. Pro Vás jsem tento diář trochu upravila, aby jste si kolonky mohly vyplnit podle svého a nemusely se omezovat v rozložení, které je sice ideální pro mne, ale nedělám si iluze, že by to takto vyhovovalo všem. Celý diář i s grafikou je mé dílo a tak doufám, že Vám tento pozdní a praktický Vánoční dárek udělá radost.

přední strana diáře


měsíční přehled

měsíční přehled 2

týdenní přehled 

týdenní přehled 2


zadní strana diáře

PDF pro tisk si můžete stáhnout zde.


Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

4 komentářů :

  1. Super nápad!:)
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj diář vypadá povedeně, pěkná grafika to jsi dělala ty sama ? :) Škoda že něco takového není víc, každá vlastní iniciativa je vítaná. Hezké by bylo v tomto pokračovat, třeba se budeš i zlepšovat a přivedeš diář k dokonalosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano celý diář je má práce :-) na další rok plánuji nový desing, už mám i tipy jak jej vylepšit a co změnit, teď na to jen najít čas:-)

      Vymazat
    2. Ahoj Kočko, diář vypadá skvěle. Mám v plánu si jej vytisknout a používat, jsem ale natěšená na ten nový design. Kdy bude ?:-) Jinak je to super. akorát bych tam asi nedávala to jídlo. to je depresivní, psát si každý "kousek čokolády":-) díky P.

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk