DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Sephora Collection - makeup removers


V Sephoře naleznete mnoho odličovačů různých značek zaměřených na obličej, oči či voděodolný makeup. Mne se doma sešly 4 výrobky přímo od řady Sephora Collection. Zakoupila jsem je hlavně kvůli úžasnému balení, abych podle potřeby jen zapumpovala a nemusela nic brát do ruky a dolovat z košíčku ... prostě si ulehčuji život ... 



SOOTHING CLEASING MILK
(Zklidňující čistící mléko) 200ml


Of. text : Dermatoligicky a oftalmologicky testováno, vhodné i pro citlivou pleť. Neobsahuje parabeny. Čistí a odstraňuje make-up z obličeje a očí, nezanechává mastný povlak. Obsahuje HydroSenn+, zjemňující ingredienci, která zanechává pleť sametově hebkou.

Použití: Pro nejúčinější odstranění make-upu použijte na závěr tonizující pleťovou vodu.

Moje zkušenost: Jedná se o hutnější krém s velmi lehkou parfemací, na obličeji je velmi příjemný. Používám ho, pokud mám na celé tváři makeup (což je velmi zřídka), jako start odličování. Určitě bych se nespokojila pouze s odlíčením tímto mlékem (jak někteří tvrdí), protože to prostě (jako většina mlíček) neumí dotáhnout do konce a na tváři je stále pěkná paseka i když už máte tampon čistý (koneckonců i of. text upozorňuje na doladění tonizující pleťovou vodou). Na lehké odličování - např. tvářenky mi přijde zbytečný a neúčinný. Vcelku mu nemám co vytknout, ale nijak ohromená z výrobku nejsem, takže už bych znovu nekoupila - u sephory na web. stránkách jej už nemohu nalézt, takže asi tento názor nemám jen já a produkt je zřejmě stažen z prodeje .. (ještě ověřím v Sephoře až půjdu kolem)

SUPREME CLEASING OIL
(Vynikající čistící olej) 190ml


Of. text: Dermatologicky a pftamologicky testováno, vhodné i pro citlivou pleť. Neobsahuje parabeny a mýdlo. Čistí a odstraňuje make-up z obličeje a očí, včetně voděodolného makeupu. Zanechává pleť hebkou a bez mastného povlaku.

Použíti: Jednu dávku společně s trochou vody vmasírujte na obličej a poté opláchněte teplou vodou.

Moje zkušenost: Jak začít.. Tady jsem šlápla vedle, tento přípravek podle mne ocení vizážistky a slečny které holdují silnějšímu dennímu líčení (což já nejsem) nebo taky ty extrémy co občas na mě bafnou z ulice (tzv. kraslice) - tedy dokáži si představit spokojené uživatelky, protože to opravdu odlíčí vše. Nicméně já nemám ráda cokoliv mastného na obličeji a tady jsem ten pocit měla i po utření ručníkem (obličej jsem si skoro drhla). Vlastně jsem jej chtěla vyzkoušet jako odličovač očí - vatička drhla, řasenka sice pustila, ale oko bylo mastné (a to hodně - trošku jsem zapochybovala o vhodnosti výrobku na oči)  no a odměnou mi bylo ráno ječné zrno - panika byla řádná, protože jsem se s tímto nikdy dříve nesetkala. Takže sečteno podtrženo, mne tento výrobek nevyhovuje a vzhledem ke galamatiáši s okem jej už ani brát na milost nebudu ...

2 IN 1 WATERPROOF EYE MAKEUP REMOVER GEL
(Odličovací gel na voděodolný makeup) 125 ml

Of. text: Neobsahuje parabeny nebo parfemace, nezanechává mastné stopy a je vhodný pro citlivé oči a nositele kontaktních čoček. Extrakt z chrpy zklidňuje oční okolí a aktivní látky HydroSenn+ hydratují pleť. Látky rostlinného původu a výtažky z olivového dřeva posilují a vyživují řasy.


Moje zkušenost: Tento gelík považuji zatím za jeden z lepších odličovačů očí, který se mi dosud dostal do rukou. Je zcela bez zápachu, nezanechává mastný film na oku a odličuje velmi šetrně - tj odličovací tampón vám netahá kůži (krásně klouže), nic neštípe ani nemáte pocit těžkých očí z nánosu odličovadla. Jediné mínus je větší trpělivost při odličování řasenky, tj nechat tampon chvilku působit na řasách a alespoň 2x opakovat, což já kvůli absenci mastného povlaku na očích ráda udělám. Se stíny a korektorem si poradí bez problému jedním tahem.


TRIPLE ACTION CLEANSING WATER
(Čistící voda se třemi účinky) 150ml

Of. text: Odstraní všechny zbytky líčidel!

Odličovací přípravek BEZ smývání: oblíbená lehká textura pro jemnou pleť.
Proč je přípravek oblíbený:
- protože neobsahuje alkohol a obsahuje složku HydroSenn+™ (aktivní látka s vysokou hydratační schopností, která zjemňuje pokožku a zajišťuje pohodlné odlíčení),
- protože micelární čistící voda účinně zachycuje veškeré nečistoty a zbytky líčidel, takže po odlíčení již není třeba pokožku oplachovat: tvář i oči lze odlíčit stejným přípravkem!
Hodí se pro všechny typy pleti, včetně citlivé.

Moje zkušenost: Lehce parfemovaná voda mne překvapila už při prvním použití, kdy jsem zkusmo přetřela obličej (bez makeupu, za to měl za sebou celý den ve městě) a vatička mne přesvědčila, že tahle voda umí, hned jsem měla pocit absolutní čistoty, což mi zatím dopřála jen voda od Ahavy. Výborná věcička na finální odličování, na obličeji nenechá nepříjemný povlak a příjemně osvěží. Aplikátor je úplně skvělý (větší balení má opět pumpičku jako ostatní přípravky, ale mě prostě baví tohle mačkadlo). Příležitostně ji použije i můj přítel a to myslím vypovídá za vše :-) 




Ps:  Pokud vyrážíte na cesty, doporučuji tohle minibalení micerálky (ale mají k výběru více druhů)...

... FOLLOW ME ...

Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

0 komentářů :

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk