DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Sphynx - ta nahatá kočka


Někteří o mé rase říkají že je ošklivá a divná (panička mne utěšuje, že to jsou povrchní barbaři a krčí na ně nos, stejně jako já když se zlobím) jiným zase přijde krásná či kouzelná. Každopádně pokud nám dáte šanci, zjistíte že my nejsme obyčejné kočky. Chováním se spíše blížíme psům - jsme věrní svým pánům, chodíme je nadšeně vítat (a je jedno jestli zrovna přišli z venku nebo se probudili po hodinovém šlofíku), přiběhneme na zavolání a milujeme mazlení (hodiny a hodiny v náruči - to je blaho)...ale já jsem se rozhodl, že jsem člověk - vlasně něco ještě víc, protože mne lidi obskakují a to se mi moc líbí - to by přece pro obyčejnou kočku nedělali, ne?



Moje fotografie prý vídáte na facebooku a instragramu a tak je na čase, abych se Vám představil. Je jedno jak se jmenuji, protože reaguji jen na NyNý, moje malá prdelko a ty nahatá bestie (rozumějte v pozitivním slova smyslu ...). Pokud zlobím tak se na mě volá Nynčule!Ne! a švihej ... chápete že mají tu drzost mi něco zakazovat? Jako by nevěděli že je to zbytečné, protože já si počkám na chvíli nepozornosti a stejně dosáhnu svého... Tohle prostě vždy nesouhlasně komentuji .. já vůbec komentuji tak nějak všechno, páníci si se mnou dost často i pokecají. Odpovídám jim na pozdrav - čau, pokud se mě ptají jestli jsem udělal nějakou lumpárnu říkám joo a hm, a když mě honí po bytě, abych se šel koupat tak jen neslyšně volám ne-e a lezu pod nejbližší sedačku nebo postel ... Zadarmo mě nedostanou!



Když si mne páníci vezli domů, vůbec nevěděli co je čeká ... dostali pár pokynů od chovatelky - např. pokud mi povolí postel, už mne z ní nedostanou ( byli varováni, ne že ne). No co na to říct, obmotal jsem si je kolem packy během prvního dne - takže postel je moje! 



Panička se mne první měsíce snažila vychovávat a korigovat, ale vzdala to když přišla domů a načapala nás s páníčkem jak já šplhám po závěsech a páník mne nadšeně podporuje - Šplhej NyNý, Šplhej! Její výraz byl nezapomenutelný ... 

Páník mne vůbec naučil různé lotroviny - nejenže lítám po bytě jako nezřízená střela, ale také se velmi rád nosím na rameni a šplhám do výšek (taková nejvyšší police ve skříni, kde na mne nikdo nedosáhne je nejlepší). Občas se taky schová za dveře a bafá na mě - hrozně se mi to líbí a snažím se ho napodobovat - číhám úplně na každého v domácnosti, ale neumím udělat BAF, tak alespoň skočím doprostřed místnosti a s pocitem velké rošťárny šťastně a hrdě utíkám pryč. Prý naklepávám prdel, ale to je sprostá pomluva .. no možná jen trošku z té škodolibé radosti:-) 



Také mne naučil skákat na záda ... super věc na lekání paničky ... nejlepší je když je doma sama a vaří, tiše se přiblížím a hop - záda použiji jako odrazový můstek na nejvyšší skříň linky ... panička vždycky zařve, jako když ji na nože berou, sedne si na zem, pokouší se o ni mdloby a říká mi, že ji jednou dostanu do Bohnic ... 


S páníkem prostě vyvádím lumpárny a paničku mám na mazlení ... no a taky jsem zapomněl dodat že zatímco jí poslechnu na slovo, z něho mám prču a když mě volá úspěšně ho ignoruji. 


Protože jsem nahatej, vyhledávám teplo - nejlépe to lidské, ale spokojím se i se sálajícím topením nebo se sluníčkem. Už jsem si vycvičil paničku - pokud nám svítí do bytu, na ono místo mi připraví polštářek nebo deku a já si tam spokojeně schrupnu. Ovšem běda jí když zapomene, to jí pak dodatečné omluvy jsou prd platné a já jí uraženě skopávám polštář - protože tahle troufalost se dá prominout jen za keksíček, to dá rozum ...

Jsem panovačný, pomstychtivý a nafoukaný (taky mám na co, jsem nevykastrovaný - heč). Nicméně s ostatními členy vycházím velmi dobře a jsem ochoten je občas pustit i do mého pelíšku.


Tak si tu tak spokojeně žijeme a pochrupujem. Slibuji, že o sobě nedávám vědět naposledy. Mne je totiž pořád všude plno a o pozornost si umím říct :-)



Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

5 komentářů :

  1. Bomba kočičák :) Jestli si někdy pořídím kočku, tak jedině tuhle, protože jediná překážka pro mě jsou ty chlupy... Taky jsem někde četla, že se jí říká "ohřívací lahev" :D Moc pěkně napsané ;) Kami

    OdpovědětVymazat
  2. Ohřívací láhev potvrzuji :-D už si nedokážu představit, že bez něho čtu knížku nebo usínám, je to hrozný mazel a hřeje teda parádně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný blog, krásná kočička! Taky máme doma nahatýho miláčka. Krásně napsáno, přesně v tom vidím našeho Cesara, je ho všude plno, někdy je jako klíště. Je to rozhodně nejlepší kamarád a mazlík, jakýho si může člověk přát ;-) A zahříváme se společně, krásně zahřeje peřinu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Zkuste začít tričkem :) www.levnetricka.cz/tricko-kocka-nahac

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk