DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Designérem může být každý

Ještě si dovolím malé ohlédnutí za desingblok. Už jsem Vám díky této akci představila novinky, které si Ikea přichystala na tuto zimu (článek zde) a teď mohu prozradit i čeho jsem se účastnila já.







Ikea ve spolupráci se Soffa CZ po celou dobu výstavy pořádali sérii tvůrčích ateliéru, ve kterých si mohli účastníci vyzkoušet zdobení skla, malování na keramiku, gravírování dřeva a také vytvářeli různé dekorace z papíru. Nakonec jsem byla pozvaná s ostatními blogerkami, abychom z těchto výtvorů vytvořili zátiší a styling. Jak se nám to povedlo můžete posoudit v Soffa magazínu č.11 ( zde máte malou ochutnávku v podobě mini vydání)



zdobení skla a malování na keramiku (archiv BgStyle, Soffa CZ, Ikea)

gravírování dřeva (archiv BgStyle, Soffa CZ, Ikea)

dekorace z papíru (archiv BgStyle, Soffa CZ, Ikea)
Každý den vzniklo mnoho nádherných originálních dekorací, ze kterých odborná porota složená z designérů Soffa a Ikea vybere 3 nejlepší a představí je v prosincovém vydání magazínu Soffa. 


moje kompozice (archiv Soffa CZ)
Na nás tedy čekala neuvěřitelně pestrá výstava děl, které vznikly na všech kreativních workshopech a naším úkolem bylo vybrat si z nich co se nám líbí a nastylizovat je na prezenční fotografii. Mne hned napoprvé zaujala černá váza s nápisem "Táto kvetina umiera pre teba", o níž jsem se dozvěděla, že jejím autorem byl návštěvník designbloku, který se spontánně připojil k jednomu probíhajícímu workshopu. Na druhý pokus jsem potom zvolila gravírované dřevěné produkty a kdybych měla více času tak bych si takhle dokázala hrát ještě dál, protože výrobků, které mne zaujaly, bylo mnohem více. 

expozice z designblok


V zápalu tvoření jsem odcházela jako jedna z posledních a bylo mi moc líto, že na projití celé výstavy mi už nezbývalo moc času, protože některé expozice byly opravdu zajímavé. Příští rok se to snad sejde lépe, ale i tak na letošní designblok mám ty nejkrásnější vzpomínky, protože jsem byla alespoň na chvilku jeho součástí.

Expozice z designblok





Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

0 komentářů :

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk