DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Ingredients - trochu jiná parfumerie

V centru Prahy se skrývá malý vonný poklad, který Vám jednou pro vždy změní pohled na parfumerie a jejich personál. Hned na první pohled je jasné, že tady jste v jiném světě. Regály jsou vzdušné a plné lahviček, které na první návštěvě poznají větší znalci a snad i proto je dobré se nebát a vzít si na pomoci zkušeného parfuméra, který Vás touhle džunglí zkušeně provede. 




Hned po vstupu do Ingredients se mne ujal velmi příjemný pán, který se mi věnoval po celý čas a poté co mne nechal rozkoukat se začal ptát na mé priority ve vůních, aby mi mohl nabídnout ty pravé a já neztrácela čas u těch méně líbivých pro můj nos. Moje stálice ze světa parfémů jsou Jadore (Dior), Mademoiselle (Coco CHanel) a Love (Chloe), tenhle výčet mu stačil a já už si jen sedla na židličku a začala vonná exkurze. Byla jsem seznámena s historií značek a k nosu se mi dostávaly ty nejrozmanitější vůně. A musím říci že pán uměl. Hned první vůní mne oslovil a čím více mi jich nabízel tím více jsem byla bezradná, ale na druhou stranu jsem s nadšením čekala co mi ještě přinese. Velmi se mi líbilo, že personál v této parfumerii není vlezlý. Pokud vidí, že jste již obsluhován jejich kolegou decentně se ztratí a objeví se v pravý čas, aby se ujali dalšího zákazníka, kterého uvedou do jiné části prodejny, aby jste si navzájem nerušili vonný zážitek.



Vůně jsou neotřelé, ke každé dostanete výklad nejen co se složení týče, ale také zajímavosti o značce a jejich autorech. Velmi mne oslovilo složení, vše je té nejlepší kvality, žádné syntetické napodobeniny. Samozřejmě toto se pak odrazí na ceně, koneckonců už jen umístění blízko Pařížské ulice mnohé napovídá, ale dá se zde nakoupit od cca 3000,- Kč a to mi zase přijde přijatelné, když si vlastně pořizuji něco unikátního, čím nebude vonět každá druhá.



To nejlepší ale přichází na konec. Společně jsme vybrali 3 vůně a protože už jsem byla velmi převoněná, konečné rozhodnutí nepadlo. K mému překvapení jsem úplně automaticky dostala vzorečky všech 3 parfémů, s tím, že doma si mám očichat co mi sedne nejlépe a pokud si ani pak nebudu jistá, tak můžeme při další návštěvě vybrat další a znovu si odnesu vzorečky. Žádný naštvaný, protažený obličej. Dokonce když jsem z obchodu odešla, až z výlohy jsem vyčetla, že už bylo dávno po otevírací době. Připadala jsem si jako Alenka, která právě opustila říši divů a je to návykové, už se nemohu dočkat až se tam zase vrátím a okounu i dolní patro s kosmetikou, protože celé se to na první pokus prostě zvládnout nedá :-)





Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

0 komentářů :

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk