DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

DVD a CD organizer

Všichni máme doma nějaké CD a DVD na kterých přechováváme fotografie, hudbu, filmy, hry, osobní videa, dokumenty, práci a kdoví co ještě... Už jsem asi vyzkoušela všechno - originální obaly, hromadné obaly, alba .. organizace podle abecedy, žánru, systém sešítku, .. a víte co? Je to všechno úplně na nic - stačí jeden člen domácnosti, který Váš pracně vytvořený systém nechápe, nebo si za to občas můžete i vy sami, a pracně vytvořený systém vezme za své .. nehledě na to, že to zabírá zatraceně moc místa. Takže jsem si musela najít kompromis a světe div - u mne funguje.







Nápad jsem dostala díky kamarádce, která si kupovala větší krabici na závěsné pořadače a mě se do zorného pole zapletla tahle krabička, která je sama o sobě myšlená jako box na média - tedy počítá se, že je tam asi budete uschovávat v těch plastových (krabičkových) obalech na CD a to by se jich tam mělo vejít 22 ks.



22 ks, ale upřímně nic neřeší, já jsem si doma nastřádala mnohem větší zásobu a pokud chci ušetřit místo tak to musí jít i jinak. V obchodu s elektronikou jsem si našla papírové pošetky, které se prodávají po 50 ks nebo 100 ks - do jedné krabičky se tímto způsobem rázem vejde kolem 150 CD - pro snadnější manipulaci doporučuji si ale krabičku nenarvat úplně plnou, aby šlo snadno "listovat" - cca 100 ks je dostatečný počet.


Organizování jsem u filmů pojala na oddíly - oblíbené, komedie, scifi a ostatní  - mám to osvědčené a funguje to. Přepážky jsem si vytvořila z obyčejného tvrdého papíru a washi pásky, v budoucnu to možná zalaminuji. Pokud někdo neví kam co patří, dá mi CD navrch a já si ho uložím, díky identickým obalům je také úplně jedno jestli uklízíte film žánru komedie a strčíte ho do pošetky od filmu s hororovou tématikou, protože díky průsvitným okýnkům jdou vidět popisky a pošetky jsou tak bez úhony. (ps: existují i celoplastové pošetky, ale i tyto papírové jsou celkem odolné a hlavně levnější).


Uskladnění jsem také pojala, aby bylo co nejméně komplikované - když se chci dívat na film, tak si pro něj nepůjdu do skříňky na druhé straně místnosti .. to dost často také zavání průšvihem, protože v noci už jste líní a stejně se pak ty nejhranější válí u DVD přehrávače.. no a na to jsem vyzrála svým způsobem ... mám DVD co přehrává i z USB disku, takže mám speciální USB, kam se mi vejde dostatek mých oblíbených videí a do krabiček chodím jen sporadicky. Tak příjemné a snadné organizování a pokud máte vy svůj osvědčený systém, ráda si o něm přečtu v komentáři.

Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

1 komentářů :

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk