DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Rituals - sprchové pěny a oleje

Tuhle značku jsem úspěšně a bez výčitek v obchodním centru vždy přešla, říkala jsem si, že je to další ives rocher apod a na to mám náladu málokdy .. Pak jsem si obědnala svůj první ladybox a tady už nebylo úniku .. Malá sprchová pěna s nevtíravou vůní, příjemné konzistence a šikovné malé balení, které si mohu vzít do posilovny, aniž by se mi rozprsklo po celé tašce .. A byla jsem lapena .. Seznamte se s jednou stálicí v mé koupelně :-)




Po prvotním nadšení, jsem touhle pěnou obdarovala i kamarádky a narazili jsme na stejný problém .. Muži .. Ona je ta pěna totiž baví ještě víc než nás a zřejmě ze zvyku z holících pěn si jsou schopni na sebe naplácat na jeden zátah tolik množství co nám vydrží tak na 10 použítí. Nám totiž stačí množství velikosti lískového oříšku, ale oni jdou do vrchovaté dlaně :-)


Pěna je z počátku čirá a připomíná gelovou konzistenci, po styku se vzduchem začne velmi rychle oxidovat a mění se v pěnovou konzistenci, která lehce nabývá na oběmu, pokud ji promnete ztrojnásobí oběm. Je to jako byste si po těle rozmazávaly lehký krém, smývání je ale velmi snadné a jako bonus vám zůstane lehká parfemace pokožky. Aplikátor je podobný mačkadlu klasické pěny na holení a je lehce citlivější, takže se mi napoprvé podařilo vymáčknout štědré množství, ale když o tom víte, tak už vás to nepřekvapí.



Vůní jsem zatím vyzkoušela 6 a každá má něco do sebe, zatím u mne vítězí rýžové mléko s třešní a moc mne neoslovila mandarinka s yuzu, ale budu zkoušet dál a třeba ještě změním názor ;-) 



V sortimentu jsem narazila i na sprchový olej. Má pomáhat hydratovat vysušenou pokožku a v létě by měl dle prodavačky i přispět k delšímu opálení (na to jsem zvědavá). Zatím má zkušenost je ta, že konzistence je opravdu velmi olejová, a při smývání se musíte o krapet více snažit než s pěnou. Je lepší jej nanášet na navlhčenou pokožku, aby začal hned pěnit. Celkem mi vyhovuje i na obličej, protože mám pocit že pokožka není vysušená, ale počkám si ještě na pořádný letní pařák, abych zjistila co to udělá s opálením :-) Aplikátor je v podobě pumpičky a ty já ráda, takže si můžu i po slepu zapumpovat a odpadá jakákoliv machynace a braní do ruky. Rozdíl tedy mezi pěnou je snadnější aplikace a hydratace. Nevýhodou je již zmíněné těžší smytí a rozhodně bych si jej nebrala na cvičení či cesty .. Úplně vidím tu paseku v tašce, což zase s pěnou mám jistotu, že mi nic neprovede.



Cenově se plná balení pohybují kolem 200,- kč, četla jsem obzvlášť na cenu velké kritiky. Jenže mě tedy jedna lahvička vydrží zatraceně dlouho a provoní mi při aplikaci celou koupelnu. Přiznám se, že tohle je taková má malá záchrana, když netuším jaký koupit dárek. Zatím jsem se dočkala jen kladných reakcí a ani já touhle drobností nepohrdnu. Momentálně se nemohu rozhodnout co mne baví víc, jestli pěna nebo olej. Máte také vyzkoušeno? :-)

... FOLLOW ME ...



Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

2 komentářů :

  1. Tohle mohu jen podepsat. Taky jsem se k pěnám Rituals dostala přes Ladybox a do posilovany je to to nejlepší, co jsem zatím objevila. Zvláště mandarinková varianta, která po cvičení nádherně "nakopne". Jen mě mrzí, že zrovna mandarinkovou nevyrábějí v malém cestovním balení, ikdyž se prý snad i toho dočkáme. A i když jsem škudlil, těhle peněz nelituji, každá sprcha se vážně stává rituálem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář se zkušenostmi :-) Tady jde vidět jak má každý jiný vkus, mě mandarinka moc neoslovila, ale moje kamarádka ji má také v oblíbených :-) menší výběr cestovních balení mne mrzí, ale tak snad do budoucna to bude lepší.

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk