DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Interier měsíce - Leden (Vánoční ohlédnutí)

Kdo mne sleduje na fcb ví, že spravuji pár skupin, které se motají kolem interierů a ikea. Jsem za tyto skupiny moc ráda, sešlo se tam mnoho úžasných lidí a občas se až tají dech jaké krásné domovy si dokáží vytvořit. Přišlo mi škoda, že tyto fotografie po čase zapadnou a rozhodla jsem se jim dát více prostoru. Nápad jsem dostala v období Vánoc, kdy ale bohužel nešel realizovat, a proto tento (doufám dlouhodobý) projekt startuji právě s Vánočním interiérem. Přiznávám, že jsem měla několik favoritů, ale nakonec jsem se rozhodla pro neprofíka jehož fotografie měly velký ohlas. 




Se svolením paní P. L. si Vám dovoluji představit její obývací pokoj s jídelnou a zároveň jí tímto děkuji, že mi pomohla tento článek zrealizovat. 


Ačkoliv se to na první pohled nezdá, jedná se o panelový byt a asi není potřeba zdůrazňovat, že Vánoční období má paní P. velmi ráda - a to především kvůli dětem, ale samozřejmě i díky možnosti vyzdobit si celý byt. 



Dekorace kupuje v průběhu roku na různých místech, většinu ozdob má z Kik, ale pár drobností má např. i od "větnamců" a co mi je velmi sympatické - nebojí si je ani vyrobit. Vlastnoručně šité ozdoby zdobí nejen stromeček, ale i sedačku. Přehoz sehnala v second handu za 99,- Kč a dotvořila ho přišitím volánu. Jejím dalším výtvorem je např. i nápis HOME na zdi.



Stromeček má již několik let - je totiž umělý a dříve byl zdoben v kombinaci červená/zlatá. Před 2 roky proběhla změna interiéru a stromek se musel přizpůsobit, teď ho zdobí kombinace bílých, stříbrných a přírodních tónů včetně dřeva a omotán je jutou - inspiraci čerpala z Pinterestu, ale jinak se místo trendů řídí spíše svým citem. Letos také poprvé nastříkala stromek umělým sněhem a postavila ho na stolek omotaný bílou látkou.



Díky lásce k "provence" mění k obrazu svému celý byt - změnila i tapety, zůstala akorát barevně vymalovaná stěna inspirovaná starou tapetou, kterou teď vyměnila za imitaci dřeva v bílém odstínu. V zařizování stále pokračuje, nábytek má nejen z ikea - např. sedačku kupovala v paul nábytek. Na jaře plánuje do tohoto stylu přetvořit i ložnici. Jejím velkým snem je ale místo bytu vlastnit veliký dům, k čemuž jí přeji brzké splnění a mnoho dalších skvělých nápadů při zařizování.








Všechny díly IM (interier měsíce) najdete zde.




Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

5 komentářů :

  1. Krása! Vzpomínám si na paní z Ikea Inspireace, chválila jsem jí tam právě ten přehoz na gauči :) A jinak si beru inspiraci ohledně Expedit (Kallax) police... Mám v obýváku také jednu, černohnědou a je to super nápad jí mít běžně naležato, ale třeba na Vánoce, aby bylo víc místa na stromeček a prostě pro obměnu, jí dát na výšku ;) Dál se mi moc líbí ty bílé dýně, už jsem to někde viděla jako recyklace ze starého svetru v oranžové, ale ty bílé jsou tak kouzelné a pohádkové... Vůbec celý interiér je jako z pohádky :) Opravdu paní obdivuju, má velký cit pro to, aby byl byteček doladěný do detailu, ale přitom nepřeplácaný :)
    Elen

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíte, a mě to zrovna přeplácané připadá.......ale vím, že tento styl zrovna frčí.....ale je to můj názor. paní se to líbí, tak proč ne.

    OdpovědětVymazat
  3. bydlení je útulné, jen tam nevidím "dětský dotek", jakoby tam ani žádné nebydlely.. článek pěkný, jen pozor na pravopis.. výzdoba je pohádková a kouzelná, paní pro to má cit, Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. jako v nebíčku......krása nebeská :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk