DIY, INTERIÉRY, RECEPTY A DALŠÍ NEZBYTNOSTI, KTERÉ PŘINESL ŽIVOT

Domácí maska na suché a elektrizující vlasy



Pokud Vaše vlasy dostávají v zimě zabrat (tak jako ty moje), jsou bez lesku, vysušují se, zelektrizovaně poletují ... mám tip na jednoduchou domácí masku. Tentokrát s foto návodem.

Majonézu na vlasy mi jednou mezi řečí doporučila kadeřnice, když jsem si jí ztěžovala na moje neposedné vlasy, které vypadají příšerně i v culíku. Byla jsem ochotná zkusit cokoliv, a tak jsem naběhla do obchodu a hodinu pobíhala s majolkou na hlavě ... Jenže vyskytl se zádrhel, v kupované majonéze je ocet a všelirůzné příchutiny, které vlasům moc nepomohou a tuhle paseku co mi na hlavě udělala jsem napravovala měsíc. Takhle tedy ne ... na majonézu jsem zanevřela na dlouhé roky, na milost ji beru zpět v téhle domácí verzi.

ingredience:
1x žloutek
cca 2 - 3 lžíce oleje (např. olivový, rakytníkový, arganový,...)

postup:
Do hlubší misky vložíme samotný žloutek a vyšleháme ho.

Do vzniklé žloutkové pěny postupně zašleháváme kapky oleje.
(já použila rakytníkový)

 Maska je hotová, když hmota získá krémovitou konzistenci.
(je důležité olej zašlehávat opravdu postupně, jinak se hmota nespojí - vlastní zkušenost :-)

Masku naneseme na vlhké vlasy (pro lepší efekt je můžeme zabalit do igelitu) a necháme působit min cca 30 min. Masku smýváme nejprve vlažnou vodou, u kořínků můžete smýt s kapkou šamponu. 


... FOLLOW ME ...

Share on Google Plus

About Unknown

Pořád něco studuji, předělávám, zkoumám, tvořím, vařím, .. prostě se snažím žít v lepším světě, věnovat se svým koníčkům, rodině a občas o tom napsat pár slov .. Vaše Folk

6 komentářů :

  1. Super tip, já mám sice vlasy v pohodě, ale v zimě elektrizují jak hrom, to je pravda :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že Vám to hlavně s hřívou pomůže tak jako mne, po dlouhé době mi byly vlasy pochváleny pro hezký vzhled a hned 2x v jednom týdnu a to už hodně potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohl by někdo napsat zkušenost, jak dopadly vlásky?
    Ještě jsem našla, že sušička na prádlo může hodně nabíjet oblečení a povlečení a to pak elektrizuje vlasy mnohem víc http://www.trichologie.cz/5-zpusobu-jak-se-zbavit-elektrizujicich-vlasu/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    chtěla bych se zeptat, jestli to opravdu funguje? Mám hrozně nepoddajné vlasy, suché, většinou se třepí a hlavně vypadají, jak kdybych si sáhla do elektriky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne to fungovalo, chce to vyzkoušet a uvidíš jestli to sedne i na tvé vlasy

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a případné zanechání komentářů. Komentáře jsou moderované, proto prosím o trpělivost než se objeví na místě jakém mají. Folk